2011. augusztus 23.

M&M's


Ennek is van története:D
Nem rég kóstoltuk meg ezeket cukorkákat,vagy mik ezek:)Akkor mondta a tesóm hogy csinálhatnék neki ilyet,persze azóta már tervezgetett bedugós füliket is mindenféle mintával:)Ő nincs oda a hosszú fülikért,ilyen téren nagyon különbözünk,mert én jó kis domborultatokkal vagyok megáldva,és már a nőcisebb cuccokat szeretem,magassarok,stb.És ugye kicsi ékszereket fel se vehetek ez miatt,mert elvesznének:)))
Na de térjünk vissza erre:)Hozzáfogtam megcsinálni a pirosat és ugye alapból azt is oválisra csináltam.Már rajta volt minden,és akkor jön a tesóm és mondja hogy az kerek meg nem olyan.Keresett egy képet gyorsan.Oké,kész lett mindkettő,de sütés után kijött rajtuk a hintőpor.
Újat kellett csinálnom,de itt meg a pirosról hagytam le a szemöldökét.Persze harmadjára már sikerült:D
Végül kulcstartó vagy telefondísz lesz belőlük:)

2 megjegyzés:

Timike írta...

A nagyobbik fiam imádja őket, nagyon helyesek, s teljesen mint az igaziak.

Zsófy írta...

Köszönöm Nektek!